SFT VikarService er en hurtig voksende virksomhed med erfaring indenfor rekruttering af vikarer. Vi beskæftiger os med områderne: Transport / lager og kantine. Dette dækker også Københavns lufthavn - airside.

Vi bestræber os på dagligt at gøre os fortjent til den tillid vores kunder viser os ved at benytte SFT vikarservice.

Vi udviser stor respekt for alle de mennesker vi arbejder med, og tager ansvar for vores handlinger. Vi optræder hæderligt, og kommunikerer ærligt i alt hvad vi gør og siger.

Vi dækker dag til dag vikariater, samt længerevarende personaleløsninger for virksomheder, også i lufthavnsmiljøet. Dette er blandt andet indenfor: service, support, vagt, sikkerhed, planlægning, ekspedition, transport, distribution, kontor, butik og salg.

Godkendelse til drift af chaufførvikarvirksomhed

Fællestilladelse til international godskørsel for fremmed regning

Fleksibilitet

Mange virksomheder oplever, at behovet for arbejdskraft svinger op og ned.Derfor har vi hos SFT VikarService specialiseret os i fleksible løsninger, og vil hjælpe dig med at finde en løsning på de udfordringer, som din virksomhed måtte komme i.

Er din virksomhed nystartet, kan det være en god ide at starte med vikarer indtil du kender dit behov for mandskab.

Økonomi

En virksomhed, der anvender en vikarløsning sikrer sig mod uforudsete lønudgifter. Der er ingen opsigelsesvarsler, sygedagpenge, feriepenge eller G-dage. SFT VikarService tager sig af alt det administrative, så virksomheden kan koncentrere sig om andre vigtige opgaver. Efter endt arbejde modtager I én faktura - nemmere kan det ikke blive.

Samarbejde

For SFT VikarService er det vigtigt, at vi har et utrolig tæt samarbejde med såvel vores kunder som vores medarbejdere. Det tætte samarbejde gør, at vi bedre kan sikre høj kvalitet og succes i matchning af virksomhed og vikar.

Nem og sikker betaling

Når medarbejderen har udført arbejdet og fået godkendt sine timer, udbetaler SFT Vikarservice løn til medarbejderen og sender en faktura til virksomheden. Færdigt arbejde!